Det finns saker som man måste men ändå inte gör..som att plugga!

hej hallå där!
Som rubriken lyder, jag kommer på ursäkter för att slippa plugget. Jag känner mig ändå stolt eftersom jag har klarat de två första testen. Test om två dagar och detta testet kommer att vara svårare känns de som iallafall. Anser att de är ett konstigt sätt att plugga då vi skall rabbla upp saker på ett test, hemma sitter vi i lugn och ro och skriver våra hemtentor.

Jag har gått och blivit äldre också, en siffra iallafall, måste lära mig att se de som något positivt, man blir ju vis med åren. Jag hade iallafall en super fin dag. Den började med sång och tårta på sängen, fick även 4 liter cola light, två par örhängen och armband. Tack Jocke, Elise och Sofia. Dagen rullade på och jag var iväg till katatura, den fattiga delen av Windhoek, drack öl och gjorde comunity work hur de nu går ihop, kvällen blev livad med ca 25 pers som firade mig, dansade och drack av bålen som jag fixat...

Tack och på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0