Time for relax

Oj,oj oj..nu regnar de och solen skinner på samma gång, det är varmt och jag dricker en Savanna Dry. (en cider) Jag har de allmänt gött men är lite frustrerade då jag tappat bort två saker från min shopping. Först märkte jag att jag glömt mina ägg från affären och sen när jag kom hem saknades de en påse med min favo tröja = attans.

Har haft en super helg i öknen. Vi har slappat, gått i sandynor, sett en canyon, solat badat och grillat. Det var himla nice.

Vi har lov hela veckan, men jag måste dock plugga en del iallafall. Vi har test nästa vecka samt att vi har en inlämningsuppgift.

På fredag fyller jag år och då skall de bli fest i huset. Skall väl bjuda på tårta hade jag tänkt.

Köss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0