Inne pa ett internetcafe

Hej halla lasare!

vi ar tre svenska tjejer som sitter inne pa ett internetcafe i Windhoek, vi ar frustrerade. internet fungerar inte som hemma precis. Det ar segt och man hinner med en kaffe innan en sida laddas upp. Det galler att ha talamod och ni som kanner mig vet att jag vill ha tempo i livet. Far lara mig natt annat har vilket kanske kommer att leda till nagat positivt i langden.

Idag har vi haft var forsta skoldag, det var inget jobbigt idag. vi gick igenom schemat och vi elver fick kopsla om vilka tider som passa oss bast. I det har fallet gallde att vara den som ropa hogst och jag och jocke fick bara gilla laget och ta det som det blev. Vi kommer iallafall att ga i skolan man-tor och vi borjar klockan 07.30 varje dag. Lyckliga var vi over att vara lediga pa fredagar samt att vi slutar som senast klockan 13.30. Det kanns helt okay.

Imorgon borjar skolan pa riktigt, tror vi i allafall, hoppas inte att det blir for svart att hanga med. Det kandes bra idag forutom att alla prata, mobiler rinde vilket gjorde att det var svart att hora vad lararna sa ibland.

Forsokte att skicka ett mail pa HV tidigare men jag lyckades inte. jag ville onska alla i min basgrupp lycka till pa praktiken. Och jag ville aven halsa lite extra till Parisa och att hon skall veta att jag tanker pa henne. Lycka till med allt Parisa.

Tack och hej for denna gang
Love Carro

Kommentarer
Postat av: Angelica

tro mej anthon saknar dej med massa mkt =/

2010-02-22 @ 19:17:03
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0