Internet cafe igen

Nu har skolan dragit igang ordentligt och jag kan saga at jag ar glad an salange. Jag hanger med:)

Pa fredag skall vi aka ivag till Katatura och halsa pa eleverna pa en skola. Eleverna dar ar inte vana med att traffa vita mannikor, det skall bi spannande. Vi skall aka dit med en kille som raggade upp oss, mig, elise och sofia, nar vi var ute och motionera har om dagen. Han stoppa oss och vi stod och prata ett bra tag. Han heter Pedro och jobbar idiellt pa skolan som vi ska till. Vi skall stax ga och kopa lite gavor som vi skall ta med oss dit.

I ovrigt sa rullar dagarna pa och det kanns som vardag nu. Tidigare innan skolan borja var allt sa nytt och vi akte pa aventyr. Nu drojer det nog ett tag innan vi kommer att bege oss ivag naganstans.

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Angelica

på det kortet ser det verkligen ut som han är jätte lång och han har allt blivit lite längre.. mkt mera ord har kommit och man ser nya saker varje dag =)

du verkar ha det spännande, mkt som händer nytt nu va när skolan börjat? du får uppdatera oss med hur det gått med ert visum??

ringer imorrn så kan vi prata mera.. =) love lillasyrran..

2010-02-24 @ 13:39:20
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0