att jag kan tillåta mig påverkas av en blogg...

Hej hallå "alla" läsare...
Jag måste meddela att denna blogg är betungande. Ja har så mycket annat att göra så jag hoppas inte ni som vill läsa är allt för besikna. internet är ett problem de också. man jag skall göra mitt bästa framöver.

Ja, då har jag avklarat mitt första test och jag tror att jag klara mig okay. Får svar på de efter påsk kan jag tänka mig. Imorgon kommer test nummer två så idag blir det till att plugga.

Har äntligen inhandlat nya löparskor och jag springer som aldrig förr. 25 varv på arenan och jag är stolt! Det är inte heller så tråkigt som det låter att springa på en arena. Oftast är de mycket som pågår runt omkring som man kan kolla på, ruggby, fotboll och jag tävlar även med andra som springer, vi motiverar varandra skulle man kunna säga.

Snart är det påsklov och de skall bli himla gött. Vi skall åka till ett ställe som heter Souseesflay, det stavas inte så, där skall vi vara i tre dagar och vandra i sandynor, se på stjärnhimlen och se en otroligt vacker soluppgång tydligen. Det skall bli härligt. Resten av veckan skall vi bara ta det lugnt, plugga för vi har test veckan efter samt en inlämning på 8 sidor. Vi skall också ha en fest här hemma för jag fyller hela 28 år.

För mig har tiden här i Namibia gått otroligt fort, snart är jag hemma igen. är rädd för att jag kommer att sakna tiden här allt för mycket måste jag erkänna. livet här är toppen önskar bara att alla nära var med mig här. Hoppas på nya äventyr när jag kommer hem.

Tack och hej för nu skall jag dra igång med plugget. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0