Bojar bli kallare pa natterna

Antligen, antligen nu kan jag sova ordentligt pa natterna. Jag sover dock fortfarande ute pa soffan for att de ar for varmt pa rummet. Det finns en flackt ute i tvrummet och jag stanger av den pa natten nar de ar svalare.

Igar besokte vi skolpuben for forsta gangen. Det var enganska stor lokal med biljardrum, storbild och alkohol. jag och Jocka kollade pa forsta halvlek mellan united och Milan, de var trevligt och ett himla liv nar Roney gjorde mal. Var tvungna att ga da ljudnivan var for hog, fick ont i oronen. Nasta gang far jag ta med oronproppar.

Nog om de nu skall jag ga och kolla efter lopskor.

Bye

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Karlsson

Hej Carro!

Intressant att läsa om Dina äventyr i Namibia. Här hemma drar det ihop sig till att vi slår upp portarna nere på Slusscaféet. Snön ligger fortfarande djup på Nysätra, men det är ju några veckor kvar till premiär.

Vi åker till Island i slutet på April och hälsar på Anders. Det var ju vulkanutbrott där i helgen, men det var inte så allvarligt i Haiti och Chile perspektiv.

Nu skall jag cykla hem. I lördags tog jag fram cykel. Den har inte använts sen jul. Vilken härlig bild på Dig med all sand som bakgrund.

Var rädd om Dig och ha det så bra

Kram

Lisbeth

2010-03-22 @ 18:13:55
Postat av: monica

dax för uppdatering kompis!!!! pussiluss

2010-03-25 @ 07:27:33
Postat av: Hernan

...och lite bilder!!

2010-03-26 @ 19:18:45
URL: http://suecio.mine.nu
Postat av: Hernan

...och för lite bilder!!

2010-03-26 @ 19:21:40
URL: http://suecio.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0