Vilken underbar helg!!

Hej hallå!
Jag har haft en helt underbar helg vid kusten. Vi var ett gäng på tio personer varav 7 svenska tjejer, Jocke, en Norman och en super shysst kille från Namibia som var iväg till Svakopmund. Jag har sett och upplevt mycket. En orm i ökenlanskap, en sån där "fräck" sak som kan rotera ögonen 180 grader, kan inte komma på namnet. jag har sett en gigantisk sköldpadda, fast tyvärr en död sådan. Vi har ätit och druckit gott, dansat och spelat biljard långt in på natten. Jag har åkt fyrhjuling i öknen, det var häftigt. Det var bara att ta sats upp på sandynorna och dyka ned. Måste väl erkänna att de inte var jag som körde, jag hade inte råd så jag åkte bakom Sean vår guide...men han var ju bäst så jag kom högst upp på sandynorna. Så nice!!! Vi har vandrat längs med kusten och vi fick bensinstopp på vägen hem.

Jag har sovit ungefär 4 timmar denna helgen så nu skall jag sova. Klockan är nu två här i Namibia och jag har haft två tunga lektioner som tog musten ur mig och min kropp. Att sitta i en skolsal är inget roligt, man sitter jätte obekvämt = plaststolar och 1 meter fram till bänken känns det som.

Passa på att kolla in bilderna från min helg på facebook :)

Kommentarer
Postat av: monica

Nu har man fått internet i skogen!!! Du e ju värsta bloggarn a la blondinbella style!! kul att du verkar ha det fint!! Nu ska jag upp på övervåningen å amma bland flyttlådor!!!

TUSEN PUSSAR!

2010-03-09 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0